STRÁNKY KABINETŮ - VÝTVARNÁ VÝCHOVA

VV třetí čtvrtletí
VV první čtvrtletí
VV druhé čtvrtletí
VV třetí čtvrtletí
VV třetí čtvrtletí
VV třetí čtvrtletí
VV třetí čtvrtletí
VV třetí čtvrtletí

Základní kritéria hodnocení žáků

Kritéria hodnocení výsledků vzdělávání žáka v předmětu výtvarná výchova

Kritéria vycházejí z pravidel hodnocení výsledků vzdělávání žáků, která jsou součástí ŠVP ZŠ Litomyšl, Zámecká 496. V určitých bodech se pak tato pravidla konkretizují vzhledem ke specifikům předmětu výtvarná výchova.

 

DOHODNUTÝ POSTUP VŠECH VYUČUJÍCÍCH:

- ke každé práci zadávána na začátku jasná kritéria pro usnadnění práce žákům, pro které je volnější zadání obtížné

- u známkovaných prací konkretizovaná kritéria vzhledem k ŠVP daného ročníku

- každé hodnocení má tři hlavní složky – splnění kritérií, snaha během plnění úkolu a zvolená forma sebereflexe (písemná, ústní, …)

 OBECNÁ KRITÉRIA:

- žák průběžně zvládá zadaný úkol, techniku, postup práce (je-li strukturován)

- žák dodržuje zadání a konkretizovaná kritéria práce

- žák využívá své schopnosti a dovednosti v nejvyšší možné míře (vysoký stupeň individualizace)

- žák dbá na bezpečnost práce

- žák je připravený na výuku (příslušné vybavení)

- žák postupně zvyšuje schopnost sebereflexe vlastní práce a schopnost kultivovaně zhodnotit i práci svých spolužáků

- při kooperativních úkolech jsou také žáci schopní a ochotní spolupracovat, žáci zodpovídají za společnou práci

Při hodnocení naplnění výše uvedených kritérií je zásadní individuální posun každého jednotlivého žáka, a to vzhledem k jeho osobním schopnostem a možnostem.