Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Co se nevešlo do čísla 12/2015



Nová výjezdní poradna Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska z.s. rozšiřuje své služby – otevírá novou poradnu v Pardubickém kraji.

Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SOS MaS z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení,  o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Zdravotně postižení, senioři a široká veřejnost z Pardubic a okolí mohou od listopadu využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska,z.s., která bude pomáhat všem těmto spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim konzultovat spotřebitelské problémy.


Nová výjezdní spotřebitelská poradna zahájí svou činnost ve spolupráci s Centrem pro zdravotně postižené Pardubického kraje ve čtvrtek 12.listopadu 2015 ve 13.00 hodin.
Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. tak reaguje na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby v Pardubickém kraji.

Poradnu v prostorách Centra pro zdravotně postižené Pardubického kraje,
Bělehradská 389, 530 09 Pardubice mohou zájemci v případě potřeby navštívit vždy :
každý druhý čtvrtek v měsíci od 12.00 do 16.00 hodin
informace na tel. čísle – 466 335 630, 723 692 166
e-mail -  poradna@sos-msk.cz
web: www.sos-msk.cz                                              

 

V případě potřeby poradenství mimo poradní dny  mohou spotřebitelé volat v době od 9.00 do 17.00 hodin telefonní číslo 608 722 582

Marcela Reichelová

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl