Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Co se nevešlo do čísla 3/2014



Sdružení obrany spotřebitelů rozšiřuje služby do Pardubického kraje

Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro vás Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s.

SOS MaS z.s. je nezisková, nevládní a nepolitická organizace, která se všemi dostupnými prostředky snaží hájit práva spotřebitelů, poskytuje základní informace o reklamačním řízení,  o délce záruční doby, o lhůtě k vyřízení reklamace nebo o podmínkách odstoupení od kupní smlouvy.

Spotřebitelé z Chocně a okolí mohou od března využít služeb nově otevřené výjezdní poradny Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska,z.s., která bude pomáhat spotřebitelům získávat znalosti o spotřebitelských právech a umožní jim konzultovat spotřebitelské problémy.

Nová výjezdní spotřebitelská poradna zahájí svou činnost ve spolupráci s AK Vaňková a Městským úřadem  v Chocni 5. března 2014 ve 13.00 hodin. Městský úřad tak reaguje na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby ve městě a okolí. Poradnu v prostorách Advokátní kanceláře JUDr. Eva Vaňková, Dolní 222 v 2. patře, 565 01 Choceň mohou zájemci v případě potřeby navštívit vždy každou první středu v měsíci od 12.00 do 16.00 hodin, informace na tel. čísle 724 383 488, 606 382 280, e-mail: poradna@sos-msk.cz, web: www.sos-msk.cz. V případě potřeby poradenství mimo poradní dny volejte v době od 9.00 do 17.00 hodin telefonní číslo 608 722 582.

Marcela Reichelová, předsedkyně

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl