Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Co se nevešlo do čísla 6/2013



Kup mamince kytičku, zavolej tátovi

Také Rodinné centrum Litomyšl se připojilo k plakátové kampani „Kup mamince kytičku, zavolej svému tátovi“, která odstartovala v prvním májovém týdnu a poběží do konce června. V květnu se tak v Litomyšli objevily plakáty, které jsou vyjádřením potřeby podpory soudržnosti rodin.

Cílem plakátové kampaně „Kup mamince kytičku, zavolej svému tátovi“ je upozornit na důležitost rodiny, mateřství, otcovství a vztahy jejích jednotlivých členů – matek, otců, dětí i prarodičů. Její vrcholy jsou v rámci Dne matek a Dne otců - druhou květnovou a třetí červnovou neděli. V tomto období se na plakátovacích plochách, na vývěskách nebo ve výkladních skříních vybraných obchodů objeví plakátky s nápisy připomínající dospělým, aby nezapomínali na své rodiče. „Je jedno, kolik nám je let, všichni jsme dětmi svých rodičů, máme je rádi a vážíme si jich. Uvědomit si a udělat něco, co se neděje každý den, přinese radost nám i našim rodičům,“ uvedla Petra Benešová, koordinátorka Sítě mateřských center v Pardubickém kraji.

Kampaň, ke které se přidala mateřská a rodinná centra v 15 obcích v kraji, se koná pod záštitou Ing. Pavla Šotoly, radního Pardubického kraje zodpovědného za sociální péči a neziskový sektor v rámci Evropského roku občanů 2013. Kampaň na plakátovacích plochách oslovila občany poprvé v loňském roce ve Svitavách. Letos se rozšířila nejen do ostatních měst kraje, ale i na facebook.

 

-red-

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl