Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Co se nevešlo do čísla 6/2010



Propagační spot o Pardubickém kraji již v multikinech vidělo více než sto tisíc lidí

Třicetivteřinový reklamní spot propagující Pardubický kraj vidělo za první vysílací měsíc v multikinech celkem 126 530 lidí. Reklamní spot, jehož vysílání bylo zahájeno v březnu tohoto roku, bude možné zhlédnout v multikinech téměř po celé České republice až o konce července. Cílem spotové kampaně v multikinech je oslovení co největšího počtu potenciálních turistů a jejich nalákání k návštěvě Pardubického kraje.

"Spot Na východ od ráje poutavou formou upozorňuje na nejdůležitější akce, památky, přírodu a další zajímavosti Pardubického kraje. Tento spot jsme nabídli rovněž organizacím Klubu českých turistů, informačním centrům a dalším subjektům. Dosavadní reakce všech, kteří spot zhlédli, naznačují, že tento dokument dokáže zaujmout. Věříme, že reklamní kampaň  osloví co nejvíce potencionálních návštěvníků Pardubického kraje," řekl Miroslav Stejskal, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch.

"Za prvních šest vysílacích týdnů vidělo reklamní spot propagující Pardubický kraj po celé České republice více než 126 tisíc lidí, což je bezesporu číslo úctyhodné," komentovala návštěvnost Ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková. "Naším snem je hranice půl milionu návštěvníků multikin, kteří propagační spot o Pardubickém kraji zhlédnou. Věřím, že tuto hranici do konce propagační kampaně v multikinech pokoříme," vyjádřila přání Alena Horáková.  

Na základě výběrového řízení "Reklamní kampaň v multikinech" a uzavřené smlouvy s jeho vítězem, společností CineXpress, s.r.o., probíhá reklamní kampaň v těchto multikinech: Cinestar Anděl Praha, Cinestar Černý most Praha, Cinestar České Budějovice, Cinestar Hradec Králové, Cinestar Jihlava, Cinestar Liberec, Cinestar Mladá Boleslav, Cinestar Olomouc, Cinestar Ostrava, Cinestar Plzeň, Cinestar Pardubice a Golden Apple Cinema Zlín.

Reklamní spot připravila společnost KLUCIvespolek, která již pro Destinační společnost Východní Čechy natočila úspěšný snímek Na východ do ráje, který byl oceněn na festivalu turistických filmů TOURFILM Karlovy Vary 2009.

Jaroslav Drobný, manažer projektu Podpora rozvoje Destinační společnosti Východní Čechy

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl