Vážená paní Novotná,
děkuji za Vaši připomínku, jak jsem zjistil od kolegů, opravdu se v onom týdnu, který popisujete, objevila u nového výtahu celkem čtyřikrát porucha. Kolegové samozřejmě ihned reagovali a u dodavatele výtahu poruchu reklamovali a snad by již měla být odstraněna. Jde bohužel o techniku a někdy se něco porouchat může - naštěstí vše je řešeno ze strany subdodavatele v rámci reklamačního řízení. Došlo k výměně jakýchsi komponentů (koncový spínač) a nemám informace, že by se poruchy znovu objevily - tím ale neříkám, že se tak nemůže znovu stát. Je tam dále i jakýsi problém s přepětím/podpětím elektrické sítě a i toto je v řešení, nemělo by to ale mít vliv na fungování výtahu.
Mě je to velmi líto, že nefunguje vše na 100%, ale na druhou stranu vše je řešeno v rámci reklamačního řízení (tedy bez nákladů města) a to poměrně velmi rychle ze strany dodavatele. Každopádně já osobně chodím pouze pěšky a myslím, že mnoho lidí (zejména mládež) by to mohla také tak činit a nechat výtah opravdu zejména pro imobilní, rodiče s kočárky nebo seniory. Je jasné, že to mnoho dětí považuje za atrakci, s tím jsme počítali, ale já osobně jsem si myslel, že se projedou jednou (poprvé) a pak si řeknou, že vyběhnout schody je zdravější a rychlejší.....
Na webových stránkách toto nejsme schopni aktualizovat, ale spíše budu doufat, že výměnou součástky došlo k nápravě a nebude se situace opakovat.
Děkuji za pochopení, přeji hezký den
D.Brýdl, starosta města