Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Starostova odpovědna Odpověď starosty

dne 29. 08. 2017 12:48:59 se dotazoval Markéta Odehnalová

Stížnost na obsluhu turistického zázemí

Dobré odpoledne,
Odjíždíme z Litomyšle, kde jsme strávili krásnou část své dovolené. Litomyšl jsme si zamilovali a rádi se sem vracíme, už podruhé jsme se ubytovali v bývalém zámeckém pivovaru, navštívili jsme Imaginárium, klášterní zahrady, koupaliště, děti si pohrály na novém dětském hřišti, zašli jsme do restauraceBohém... Ze všeho jsme byli nadšení, já jako historička umění opravdu oceňuji krásnou moderní architekturu a její zapojení do historických kulis Vašeho města. Bohužel závěr našeho pobytu mi znepříjemnil velmi negativní zážitek s personálem turistického zázemí na radnici. Šla jsem tam za svou rodinou (manžel šel s dětmi na záchod) a sama jsem si odskočila na záchod. Při příchodu jsem si nevšimla, že se za vstup platí 10 Kč. Paní si pak na mě počkala u východu z wc a vyla velmi hrubá a nepříjemná, zřejmě si myslela, že jí chci utéct bez placení! Takové jednaní už jsem dlouho nezažila a překvapilo mě v Litomyšli, která je jinak k turistům velmi vstřícná. Doufám, že se přístup personálu zlepší, ale já už to raději nebudu příště testovat.
Přeji Vám pěkný zbytek srpna.
S pozdravem
Markéta Odehnalová


Odpověď ze dne 29. 08. 2017 18:09:03:

Dobrý den, děkuji za hezké hodnocení Litomyšle a za obsluhu turistického zázemí se omlouvám.určitě s nimi promluvím. Radek Kašpar

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl