Litomyšl: Kronika města 2023

60 Jídelna při ZŠ Litomyšl, Zámecká – kompletní vybavení šatny školní jídelny 255,73 Jídelna při ZŠ Litomyšl, Zámecká – oprava rozvodu plynu 29,80 ZŠ Litomyšl, U Školek – stavební úpravy 220,70 ZŠ Litomyšl, U Školek – oprava světel 420,35 ZŠ Litomyšl, U Školek – o prava plotu a vpusti na dvoře 28,68 J ídelna při ZŠ Litomyšl, U Školek – natěračské práce 25,23 Jídelna při ZŠ Litomyšl, U Školek – oprava zaměstnaneckého WC 28,50 Jídelna při ZŠ Litomyšl, U Školek – oprava světel 286,40 Jídelna při ZŠ Litomyšl, U Školek – oprava světel 321,52 Posouzení zdroje tepla pro ZŠ Litomyšl, U Škole k, ZŠ Litomyšl, T. G. Masaryka a sportovní halu 27,83 ZŠ Litomyšl, T. G. Masaryka – opravy 1 410,65 ZŠ Litomyšl, T. G. Masaryka – oprava světel 954,69 ZŠ Litomyšl, T. G. Masaryka – oprava světel – vícepráce 19,48 ZŠ Litomyšl, T. G, Masaryka – vnitřní rolety 141,98 Mateřská škola v Líbánkách (podklady pocházejí z vyhodnocení činnosti příspěvkové organizace pro zřizovatele) Aktualizovaný školní vzdělávací program byl průběžně naplňován. Projevil se především zájem dětí o poznávání přírodního prostředí, které děti obklopuje, je pro ně podnětné, vychází z jejich zájmu. Děti byly motivovány širokou nabídkou praktických činností, využíváním námětů a materiálů z přírody. Starší děti se učily orientovat i v globální problematice ochrany přírody. Děti získávaly základy odpovědného vztahu k přírodě, povědomí o vlivu člověka na přírodu, nutnost ochrany. Vzhledem k zaměření ŠVP probíhaly přirozené činnosti v přírodě i na zahradách MŠ. V rámci těchto činností se děti podílely na přípravách bylinkového a zeleninového záhonu, kde mohly sledovat pokračování růstu vlastních zasetých rostlinek v závislosti na podmínkách, staraly se o „jahodovou zahrádku“. Vytvářely a pozorovaly „hmyzí domeček“. Vzdělávání probíhalo rovněž v Tee –pee umístěném na školní zahradě hlavní budovy MŠ. Tee- pee využívaly ke vzdělávacím činnostem i děti z odloučeného pracoviště (české a indiánské tradice, projektové vzdělávání s prožitkem a jiné ...). V návaznosti na předcházející školní roky byl v letošním školním roce kladen důraz na polytechnickou a ekologickou výchovu jako součást mnoha aktivit. Inkluze, vzdělávání cizojazyčných dětí Za podpory školní asistentky a asistenta pedagoga se dařilo naplňovat plán inkluze, především při podpoře nejmladších dětí a dětí z cizojazyčných rodin, ze znevýhodněného sociokulturního

RkJQdWJsaXNoZXIy NDc5MjU=