Vyhledat na webu
zavřít
EN / DE / PL / FR
Vyhledávat na webu
fr pl de en ua

Poskytování informací Systém poskytování informací dle zákona č. 106/1999

Odpověď na žádost o poskytnutí informace



Žádost: Doplňující informace ohledně výběrového řízení na ředitele CSP

Dobrý den,
na základě zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím („informační zákon“) žádám město Litomyšl, jakožto zřizovatele Centra sociální pomoci Litomyšl (IČO 00194387) o informaci k výběrovému řízení na pozici ředitele Centra sociální pomoci, konkrétně pak kdy bylo výběrové řízení vypsáno, jak dlouho byla tato informace vyvěšena na úřední desce a jaké byly podmínky výběrového řízení.
Zároveň žádám Městský úřad v Litomyšli, aby mi do 15 dní dle § 14 odst. 5 písm. d) prostřednictvím této emailové adresy zaslal reakci na můj dotaz.
Předem děkuji za vyřízení.

S přátelským pozdravem,
****************

datum žádosti: 21. 01. 2022


odpověď:

Vážená paní ************,

na Vaši žádost o poskytnutí informace Vám sděluji následující:

Na pozici ředitele Centra sociální pomoci nebylo vypsáno žádné výběrové řízení. Rada města Litomyšle na schůzi dne 26. 1. 2022 jmenovala od 1. 3. 2022 do této funkce stávající ředitelku paní Mgr. Alenu Fiedlerovou a to na dobu určitou do 29. 2. 2028. Jmenování proběhlo v souladu s čl. 2, odst. 7 organizační směrnice č. 11/18 Pravidla pro jmenování a odvolávání ředitelů příspěvkových organizací města, který zní takto: Před ukončení doby, na kterou byl ředitel PO jmenován do funkce, může rada bez výběrového řízení rozhodnout o prodloužení jmenování maximálně o další 6 let.

S pozdravem

Mgr. Miroslava Kubešová
vedoucí odboru
Odbor kanceláře vedení městského úřadu
Město Litomyšl
Městský úřad Litomyšl
Bří Šťastných 1000, Litomyšl 570 20
461 653 305
775 653 305
miroslava.kubesova@litomysl.cz

datum odpovědi: 31. 01. 2022

 
Odběr novinek Youtube Litomyšl