U Školek, U Školek je kluků a holek ráj...

Základní škola Litomyšl, U Školek 1117, okres Svitavy

Zde se nacházíte: Základní škola Litomyšl

sbor16-17

Vítejte na webových stránkách Základní školy Litomyšl, U Školek 1117. Rozkliknete-li jednotlivé položky v modrém menu, zobrazí se Vám články dané sekce. Kliknete-li na nadpis článku, uvidíte detaily, případně fotografie. Na úvodní stránce jsou chronologicky seřazeny novinky všech sekcí, stačí sjíždět směrem dolů. O veškerém dění Vás podrobně informuje přehledný plánovací kalendář. Rozkliknete-li jednotlivé dny, zobrazí se Vám detaily akcí.  Ať se Vám u nás líbí!

Ocenění společnosti
Scio  facebook    MAPmap

56publicitaucime digitalne     logo_jazyky

Výlet 7.A do Českého ráje

Datum publikování: 25.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 7.A » Akce třídy 7.A
Do Českého ráje, cesta příjemná je…
Ve středu 14.6. brzy ráno jsme se společně sešli na autobusovém nádraží. Všichni jsme byli natěšení na dvoudenní výlet, včetně paní učitelek. Když jsme dojeli do Chocně, přestoupili jsme na vlak do Hradce Králové a poté jsme pokračovali do Jinolic. V Hořicích ale byla výluka, tak jsme museli přestoupit do autobusu a pak zase zpátky do vlaku. Tady nastaly malé potíže s batohem a spacákem, ale vše se vyřešilo a my jsme si mohli po příchodu do kempu postavit stany. Po obědě a následném krátkém odpočinku jsme šli prozkoumat Prachovské skály. Po návratu ze skal jsme se vykoupali v místním rybníce, zahráli si fotbal a nohejbal. Někteří z nás sehnali dříví na táborák, abychom si mohli opéct buřty a v noci nám nebyla zima. Pak jsme zalezli do stanů a spali až do rána. Druhý den jsme po snídani pobalili stany a vydali se na vlak do Jičína. Vylezli jsme na jičínskou věž, poobědvali pizzu a jiné dobroty. Při loučení v Litomyšli jsme si uvědomili, jak rychle nám výlet utekl. A proto se už teď těšíme na další.
Amálka Nešporová, 7.A
Výlet 7.A do Českého ráje

Paddleboarding na Košíři

Datum publikování: 23.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 7.A » Akce třídy 7.A
1.6. jsme oslavili Den dětí u Velkého Košíře. Vyzkoušeli jsme si paddleboarding na „suchu“ i na vodě, zahráli si fotbal a povídali si. Spousta z nás se při pádlování vymáchala ve vodě, ale byl to pro nás nový a skvělý zážitek. Protože bylo velké vedro, zašli jsme na zmrzlinu a pomalu jsme se vrátili zpátky ke škole. Všichni se už těšíme na příští rok!
Amálka Nešporová, 7.A
Paddleboarding na Košíři

Konec roku si užíváme

Datum publikování: 22.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 2.A » Akce třídy 2.A
Dnes se konal Den s integrovaným záchranným systémem. V prostoru SZTaŠ předváděli hasiči, záchranáři, policisté, strážníci MP, preventisté z BESIPu i vojáci ukázky zásahových činností. Doletěl i pátrací vrtulník Policie ČR, do kterého se děti mohly podívat. Celé dopoledne jsme si moc užili.

8.A v Městské galerii Litomyšl

Datum publikování: 22.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 8.A » Akce třídy 8.A
V rámci výtvarné výchovy jsme se ve středu 21.6.2017 vypravili do městské galerie. Viděli jsme nádherné obrazy od věhlasných malířů. Výstava se nám moc líbila.

Běhání nás prostě baví!

Datum publikování: 21.6.2017 / Umístění: Informace pro rodiče » Informace vedení školy
Již podruhé v tomto školním roce obula naše škola běžecké boty. Nejdříve jsme v květnu společnými silami překonali rekord běhu na 1117 km, naše číslo popisné. Ve středu 21. 6. 2017 jsme se stejně jako v loňském roce zapojili do akce T- Mobile Olympijský běh, který je pořádán pod záštitou Českého olympijského výboru. V 10.15 hodin stanice Radiožurnál odstartovala běh pro 50 000 žáků z celé České republiky. Běžci, kteří doběhli do cíle, dostali diplom a sladkou odměnu. Ti nejlepší dostali navíc věcné dary. Byli jimi Maruška Soukupová a Vláďa Perepelycja z kategorie 1. – 2. tříd, Ema Mrkvičková a Fanda Řehoř z 3. – 5. tříd a Pavel Chadima a Lukáš Kurka z kategorie 6. – 9. tříd. Gratulujeme!
Tak snad zase příští rok!
Běhání nás prostě baví!

Dobrodružná výprava za pokladem Aztéků

Datum publikování: 21.6.2017 / Umístění: Školní družina » Školní družina - 4. oddělení
V posledním měsíci školního roku se všechny školní děti se svými třídami vydávají na nejrůznější výlety. Naše 4. oddělení školní družiny si k tomu obvyklému výletu přidalo i jeden neobvyklý. Vydali jsme se na dobrodružnou cestu za pokladem Aztéků. Zatím sice "jenom na papíru", ale i tak prožíváme spoustu napínavých chvil nad četbou knížky i nad všemi zašifrovanými zprávami, které musíme vyluštit, abychom se na naší výpravě posunuli dál. Vypravujeme si také o životě opravdových Indiánů a prohlížíme si i zajímavé knížky o jejich životě. Nejvíce se nám samozřejmě líbí všechny obrázky. Těšíme se, až si také sami zkusíme něco indiánského vyrobit. Teď ale máme před sebou ještě splnění mnoha úkolů, které nás přivedou až k samotnému pokladu. Už teď jsme moc zvědaví, co v něm asi bude?

Seznamovací odpoledne pro budoucí prvňáčky

Datum publikování: 21.6.2017 / Umístění: Informace pro předškoláky
V úterý 21. června proběhlo seznamovací odpoledne s budoucími žáky prvních tříd. Ti poznali svoje paní učitelky a své kamarády, se kterými budou od září spolužáky. Seznámili se také s patrony z budoucích 8. a 9. tříd, s nimiž také plnili úkoly na stanovištích. Paní učitelky předaly rodičům důležité informace k začátku školního roku. Těšíme se v září na viděnou!

Naše práce na výstavě o pravěku v Městské knihovně v Litomyšli

Datum publikování: 21.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 1.A » Akce třídy 1.A
Téma pravěku se nám natolik zalíbilo, že jsme se k němu vrátili ještě jednou v hodině českého jazyka a psaní. Své práce jsme potom poslali za našimi obrazy nástěnných maleb na výstavu o pravěku v Městské knihovně v Litomyšli. Máme velikou radost, protože z knihovny jsme dostali krásný dopis.
Přečtěte si, co nám paní knihovnice napsala: Za vše vám moc děkuji, je to ÚŽASNÉ. Vše je již vystaveno a dětem moc děkujeme za krásné výtvory.Tiše doufám, že od září budeme pokračovat v tom čarovném tvořeníčku. Krásné prázdniny, hodně radosti a pohody dětem i Vám.
S pozdravem R. Dubjáková MěK Litomyšl
 No, a my, děti, máme velikou radost z toho, co už umíme, a že se naše práce líbí i ostatním. Za krásný dopis paní knihovnici moc děkujeme a už nyní se těšíme na další spolupráci v příštím školním roce.
Naše práce na výstavě o pravěku v Městské knihovně v Litomyšli

Náš výlet do Častolovic

V úterý 13.června se naše třída 1.A vydala na toužebně očekávaný školní výlet v závěru školního roku. Navštívili jsme zámek a mini ZOO v Častolovicích. A protože jsme se toho v první třidě opravdu hodně naučili, dokázali jsme my, žáci první třídy, sami o našem krásném výletu napsat několik vět. ( Naše hodná paní učitelka nám trochu pomohla s pravopisem.) Tady jsou:
Byli jsme v ZOO, viděli jsme zvířátka. Nejvíc se mi líbila prasátka. Líbily se mi lamy a kozy a mohla jsem si je pohladit. Líbili se mi králíčci a papoušci, morče, páv a kůň. Mně se líbilo i hřiště, rybník a dělo.
Líbil se mi zámek Častolovice, byl hezký.Viděl jsem tajnou šatnu. V zámku byly obrazy a erby. Byly tam polštáře z vlčí kůže. Viděl jsem brnění a meče. Mně se líbily diamantové lustry a pověst o Černé paní. Bylo to tam krásné a zajímavé. A to je všechno.
Náš výlet do Častolovic

Výlet 2.B - Toulovcovy Maštale

Datum publikování: 20.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 2.B » Akce třídy 2.B
Na výlet do budislavských lesů jsme nejeli jen tak, pozval nás k sobě Rytíř Toulovec. Paní učitelce přišel dopis, ve kterém stálo, že se v lesích pohybují zbojníci, kteří chtějí Toulovce připravit o poklad, ze kterého obdarovává chudé, nemocné a lidé v nouzi. Poprosil nás, zda bychom mu pomohli s údržbou lesa. Po cestě jsme sbírali odpadky, které jsme Toulovci nakonec odevzdali, počítali žluté značky, aby věděl, kolik jich zbojníci smazali, stavěli domečky pro malé živočichy, sbírali různé přírodniny, aby si mohl Toulovec udělat ohýnek a měli jsme si také zapamatovat názvy skal, které jsme potkali. Když jsme dorazili do Toulovcova příbytku, čekal tu na nás a ověřoval, zda si zasloužíme za splněné úkoly odměnu v podobě zlatých penízků. Položil nám také různé vědomostní otázky, které jsme s přehledem zodpověděli. Nakonec nás provedl svým skromným příbytkem a nechal nás potěžkat svůj meč. Poobědvali jsme na skále a pokračovali do Vranic, kolem Panského stolu až na Budislav. Po cestě jsme hráli hry a nakonec jsme si koupili nanuky, které nás po dlouhé cestě příjemně osvěžily. Čekání na autobus jsme si zkrátili dováděním na dětském hřišti a lezením na Velké Hradisko, odkud byl překrásný výhled na Budislav. O tom, že jsme si výlet všichni užili, se přesvědčíte z fotografií.
<< | < předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | další > | >>