U Školek, U Školek je kluků a holek ráj...

Základní škola Litomyšl, U Školek 1117, okres Svitavy

Zde se nacházíte: Základní škola Litomyšl

sbor16-17

Vítejte na webových stránkách Základní školy Litomyšl, U Školek 1117. Rozkliknete-li jednotlivé položky v modrém menu, zobrazí se Vám články dané sekce. Kliknete-li na nadpis článku, uvidíte detaily, případně fotografie. Na úvodní stránce jsou chronologicky seřazeny novinky všech sekcí, stačí sjíždět směrem dolů. O veškerém dění Vás podrobně informuje přehledný plánovací kalendář. Rozkliknete-li jednotlivé dny, zobrazí se Vám detaily akcí.  Ať se Vám u nás líbí!

Ocenění společnosti
Scio  facebook    MAPmap

56publicitaucime digitalne     logo_jazyky

INFORMACE K ZAČÁTKU ŠKOLNÍHO ROKU

Datum publikování: 17.8.2017 / Umístění: Informace pro rodiče » Informace vedení školy
Prázdniny končí a opět je před námi začátek školního roku, přinášíme proto důležité informace.
Děti nastupují do školy v pondělí 4. září 2017 v 8 hodin. První školní den proběhne pouze slavnostní zahájení, žáci s sebou nic nepotřebují a zdrží se jen chvíli. Další den budou probíhat třídnické práce a od středy 6. 9. už učíme podle rozvrhu. Pouze v prvních třídách bude ještě výuka zkrácena (časy se dozvíte od třídních učitelek).
Na pátek 8. 9. je domluveno focení tříd na dveře a individuální focení prvňáčků ve školní lavici. Rodiče si fotku nemusejí kupovat, pokud o ni nemají zájem.
Stejně jako v předchozích letech budou mít žáci možnost na naší škole navštěvovat kroužky. Jejich rozpis i s konkrétními daty dostanou děti hned první školní den. Kroužky poběží od počátku října do konce května a jejich cena je jednotná, platí se 100,- Kč měsíčně.
Opět otevíráme čtyři oddělení školní družiny, pokud zájem o ni i přesto převýší naše možnosti, budeme postupovat podle těchto kritérií - upřednostníme mladší žáky, budou mít přednost dojíždějící, děti plně zaměstnaných rodičů a přihlédneme i k pravidelnosti docházky.
Těšíme se na Vás a přejeme všem šťastné vykročení do nového školního roku!
INFORMACE K ZAČÁTKU ŠKOLNÍHO ROKU

Slavnostní ukončení školního roku

Datum publikování: 1.7.2017 / Umístění: Informace pro rodiče » Informace vedení školy
Na pátek 30. června se těší všichni, kteří mají něco společného se školou, to proto, že začínají dny sladkých prázdnin. Abychom se rozloučili s uplynulým školním rokem a přivítali nastávající volno, sešli jsme se všichni ráno před školou a užili si již tradiční rituál. Byli oceněni všichni, kterým se podařilo dosáhnout nějakých úspěchů, svůj dojemný proslov přednesli žáci deváté třídy, pro které je to loučení poslední, neboť dnešním dnem uzavírají jednu důležitou kapitolu svého života a základní škola pro ně zůstane už pouze vzpomínkou. Na památku si odnesli absolventský list a jejich malí svěřenci z prvních tříd je za potlesku všech zúčastněných doprovodili na poslední cestě do naší školní budovy. Nezbývá, než poděkovat všem za odvedenou práci a popřát všem žákům, jejich rodičům i učitelům krásné prázdniny strávené v příjemné pohodě. Odpočívejte a čerpejte nové síly. V pondělí 4. září se na vás zase budeme těšit! :)

Kozlov, tajný výlet, pizza, odpadky a agent Špekáček

Datum publikování: 30.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 5.B » Akce třídy 5.B
Co jsme prožili v červnu v 5.B.

Hrad Zweiburg

Jak jsme si postavili hrad.

Družinový závěr školního roku

Datum publikování: 30.6.2017 / Umístění: Školní družina » Společné akce
Všechna čtyři oddělení naší školní družiny se v úterý 27.června společně vypravila do sportovního areálu ZA SOKOLOVNOU. Děti se tak mohly v závěru školního roku do sytosti vydovádět na trampolínách, houpačkách i prolézačkách. Užily si i malých domečků se židličkami a vesele vykukovaly z malých okének. Protože si z domova nesly i peníze na dobroty, vyzkoušely si i samostatné nakupování. To zvládly všechny děti na jedničku. Pobyt ve sportovním areálu se nám moc líbil. Cestou zpátky nás trochu pokropil déšť, ale i to k letnímu výletu patří. Všechno jsme to zvládli, a tak se můžeme vesele těšit na příští rok.

Jak jsme si užili cvičení IZS

Datum publikování: 30.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 1.A » Akce třídy 1.A
Ve čtvrtek 22. června se celá naše 1.A třída zúčastnila cvičení složek INTEGROVANÉHO ZÁCHRANNÉHO SYSTÉMU. To bylo zážitků! Tolik jsme toho viděli na vlastní oči: vojenská, hasičská i policejní auta, sanity, ukázky bojových cvičení i zásahové akce se psy i bez nich...Nejvíce jsme ale obdivovali nádhernou modrou helikoptéru, která přistála kousek od nás. Mohli jsme se také zapojit do nejrůznějších dopravních soutěží a získat tak drobné odměny. Speciálním přístrojem jsme si také nechali změřit, jak rychle běháme. Zkrátka, bylo toho hodně a my jsme si všechno krásně užili.

SPORTOVNÍ DOPOLEDNE

Datum publikování: 29.6.2017 / Umístění: Informace pro rodiče » Informace vedení školy
Ve středu 28. 6. se v tělocvičně naší školy uskutečnilo sportovní utkání mezi žáky 9. třídy a učiteli v pěti míčových hrách, kterými byly florbal, fotbal, lakros, házená a basketbal. Všechny tyto zápasy byly mezi oběma týmy vyrovnané, a proto po následné remíze přišly hody na koš, které pomohly učitelům k jejich vítězství. Za výhru dostali od deváťáků zlaté medaile v podobě chutných Fidorek.
Byla to skvělá akce, za níž patří dík jednomu z žáků 9. třídy - Patriku Šplíchalovi, který s tímto nápadem přišel a díky němuž si všichni zúčastnění sportovci, ale i přihlížející užili příjemně strávené dopoledne.
SPORTOVNÍ DOPOLEDNE

Závěrečné Počtení

Datum publikování: 29.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 1.B » Akce třídy 1.B
Na závěr školního roku jsme se vydali s našimi deváťáky do Klášterních zahrad. Naším cílem bylo dokázat kamarádům, že už umíme číst. Slíbili jsme jim to na začátku roku, když oni četli nám. A sliby se přece mají plnit. Společně jsme si potom zahráli hry a pochutnali si na zmrzlině. Bylo to fajn dopoledne.

Výlet 7.A do Českého ráje

Datum publikování: 25.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 7.A » Akce třídy 7.A
Do Českého ráje, cesta příjemná je…
Ve středu 14.6. brzy ráno jsme se společně sešli na autobusovém nádraží. Všichni jsme byli natěšení na dvoudenní výlet, včetně paní učitelek. Když jsme dojeli do Chocně, přestoupili jsme na vlak do Hradce Králové a poté jsme pokračovali do Jinolic. V Hořicích ale byla výluka, tak jsme museli přestoupit do autobusu a pak zase zpátky do vlaku. Tady nastaly malé potíže s batohem a spacákem, ale vše se vyřešilo a my jsme si mohli po příchodu do kempu postavit stany. Po obědě a následném krátkém odpočinku jsme šli prozkoumat Prachovské skály. Po návratu ze skal jsme se vykoupali v místním rybníce, zahráli si fotbal a nohejbal. Někteří z nás sehnali dříví na táborák, abychom si mohli opéct buřty a v noci nám nebyla zima. Pak jsme zalezli do stanů a spali až do rána. Druhý den jsme po snídani pobalili stany a vydali se na vlak do Jičína. Vylezli jsme na jičínskou věž, poobědvali pizzu a jiné dobroty. Při loučení v Litomyšli jsme si uvědomili, jak rychle nám výlet utekl. A proto se už teď těšíme na další.
Amálka Nešporová, 7.A
Výlet 7.A do Českého ráje

Paddleboarding na Košíři

Datum publikování: 23.6.2017 / Umístění: Stránky tříd » Třída 7.A » Akce třídy 7.A
1.6. jsme oslavili Den dětí u Velkého Košíře. Vyzkoušeli jsme si paddleboarding na „suchu“ i na vodě, zahráli si fotbal a povídali si. Spousta z nás se při pádlování vymáchala ve vodě, ale byl to pro nás nový a skvělý zážitek. Protože bylo velké vedro, zašli jsme na zmrzlinu a pomalu jsme se vrátili zpátky ke škole. Všichni se už těšíme na příští rok!
Amálka Nešporová, 7.A
Paddleboarding na Košíři
<< | < předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | další > | >>